FridayFreak

Alla inlägg under september 2012

Av Frida CuTe - 30 september 2012 16:45

Efter några checkar på Google så har jag förstått att det finns väldigt många Hello Kitty älskare här på jorden.Dom äger Hello kitty mobiler, spel, sängar ja allt men den här måste nog vara det största fanet. 

Jag vet inte var det här huset ligger eller vem som bor i det, men ett lyckligt Hello kitty fan måste det ju va? ^^



Av Frida CuTe - 30 september 2012 15:38

Söndag idag då! Blir att plugga lite mer och skall snart dra ut på n lång promenad tror jag. Så underbart väder idag! Och ikväll blir det såklart Wiliams lista! Whioo!

Hoppas ni har en bra söndag mina kära läsare! XOXO!

 

Av Frida CuTe - 30 september 2012 10:00

En man hade föreläsning

för ca 500 ungdomar.

Han tog fram en 500

lapp, och frågade

"är det någon som

vill ha den här?"

Alla räckte upp handen.

Han knycklade ihop 500

lappen och frågade samma sak igen.

Alla händer var ännu i luften.

Han kastade tillslut ner den på golvet

stampade på den, flera gånger

tills den blev alldeles smutsig. 

Men alla händer var ännu i luften.

"Det här skall ni ta lärdom av,

för hur smutsig eller ful någon är

så har den ändå samma värde."


  







Av Frida CuTe - 29 september 2012 22:01

Idag har jag gjort allt som jag skulle. Har läst 15 sidor i SO, städat rummet och sett mysiga filmer hela dagen. 

Perfekt lördag! Nu har jag just käkat med familjen, och ser nu "Something borrowed" sjukt bra! 

Hoppas ni njuter av lördagen lika mycket som jag!   


Av Frida CuTe - 29 september 2012 14:30

Hade lite tråkigt så satt och kollade igenom massa gamla klipp, och reklamer på YouTube. ^^ Haha gud så roligt!



Av Frida CuTe - 29 september 2012 11:00

Min fredag var helt toppen igår. Mysade till film, och Ben&Jerrys som sagt. Idag skall jag läsa lite i våran SO bok hade jag tänkt. Har prov om en vecka och har över 30 sidor att läsa så bäst att plugga! Men håller ändå tummarna för att värdet skall hålla sig regnigt och mysigt. I så fall kan jag ju bara ligga inne på mitt rum och mysa mera till film. Haha gud vad lat jag låter. ^^ .iaf, se you later babes!



Av Frida CuTe - 29 september 2012 10:30

Det hände en liten lustig sak för mig här om dagen, när vi hade musik lektion. Vi skall nämligen forska om folk musik och instrument. Jag valde banjo som en kul grej. När jag väl sitter och kollar runt på nätet om banjons ursprung så kommer det här upp!


  

En jätte söt ukulele som liknar en cupcake!

 

Skulle ni vilja ha en? Haha ^^

Av Frida CuTe - 28 september 2012 16:27

Som säkert alla mina söta läsare redan vet, så är det fredag idag! Whih! Skönt. Min dag har vart toppen och den kan bara bli bättre! Min fredag kommer spenderas md familjen, bra film och Ben&Jerrys såklart!

Glad fredag mina kära läsare!

 

Värdens godaste! Ni kommer inte åmgra er.

  

Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Skapa flashcards