FridayFreak

Alla inlägg under oktober 2012

Av Frida CuTe - 18 oktober 2012 17:15

Hmm..Sitter här och funderar på om jag skall beställa hem några fina dekorationer som jag kan pynta min mobil, väska, och andra saker med?

Vad tycker ni om dom här  söta små dekorationerna?



DIY tema blått: 49,00 SEK st

DIY tema cream 79,00 SEK:



  


Tycker ni  jag skall beställa hem dom? :)

Av Frida CuTe - 18 oktober 2012 16:15

Hello foooks! Lite kass uppdatering igår, men hade inte tid. Idag har dagen vart bra! Har inte hänt något speciellt, så let's talk om imorgon istället, haha! :) Imorgon är det då fredag - skönt! Då blir det skola som vanligt sen antingen hem eller till syster direkt. I vilket fall skall vi hitta på något kuligt, saknar henne så! Hoppas ni har haft en bra dag iaf.

¨XOXO Hugs and Kisses!

Av Frida CuTe - 17 oktober 2012 13:00

Heela det här långa sommarlovet, och ända fram tills nu har jag vart mobillös.   Tappade bort min mobil, och det tog ett bra tag in jag beställde en ny. Men det blev krångel med den beställningen och mobilen kom aldrig fram. Så när jag satt och skulle "beställa om mobilen" så hittade jag en annan som visade sig vara bättre. Mycket bättre kamera och man fick mycket mer tillbehör till. Så den här har jag nu beställt:


Inte värdens bästa, men vem har råd att köpa en mobil för flera tusen? Inte jag iaf! 



Av Frida CuTe - 17 oktober 2012 11:07

  Idag är jag i skolan, whoo! Kul att få träffa polarna igen. Dock kanske jag slutar tidigare idag på sista timmen som jag sa igår. Men inget är säkert ännu. Iaf så sitter jag just nu på musiklektion och gör klart mitt musikarbete! Vad gör ni? Hoppas iaf ni har en bra dag.



Av Frida CuTe - 16 oktober 2012 20:11

För att vara sjuk i flera, jobbiga dagar är jag äntligen redo för att gå till skolan imorgon. Känns skönt, och kul att äntligen få träffa kompisarna igen! :) Dock så måste jag hitta min skåp nyckel. Haha smart jag är, har helt glömt var jag har lagt den :P Men den kommer nog fram så småning om. 

Vet inte riktigt planerna för imorgon, men som det ser ut nu så går jag i skolan som vanligt, men sen den sista lektionen tar jag kanske ledigt för att göra en grej. Är inte alls säker, utan det får jag se imorgon hur det blir, men som de ser ut nu så kanske jag åker hem lite tidigare ifrån skolan. 


Hoppas iaf att mina läsare har haft en bra tisdag och att ni får en bra dag imorgon med! XOXO Hugs and Kisses!

      

 

 

Av Frida CuTe - 16 oktober 2012 13:00

En purikuraautomat fungerar så att man får stå framför ett vitt skynke och lägga in pengar i automaten. Det finns oftast en hel del olika ramar, animeringar, färger och effekter att välja på. Automaten tar ett antal kort. ^^ automat kommer bilderna ut i olika format, till exempel som klistermärken. Och Purikura är väldigt populärt i Japan ;) 


Och nu är det såhär att Purikura finns även online, där man kan pynta sina foton så dom blir grymt söta! ;)


Här är några jag har gjort:

   


(OBS denna här sjukt gammal!)

 

 

Haha så ni fattar grejen? Om ni också vill pynta era kort med söta figurer och stjärnor så kan ni gå in  häreller här!


Av Frida CuTe - 16 oktober 2012 11:50

En låt jag har börjat knarka nu är såklart Dev- in my trunk. När Filip hörde att jag spelade den var det första han sa: Fyfan vilken värdelös låt! 


Haha hur kan man tycka det? Vi har helt olika musiksmaker helt enkelt. Den här kanske inte ens går hem vi någon utav er men jag gillar den starkt iaf! ;) 

Men dock måste det va Dev ft. 2 Chain versionen och inte den vanliga. Och så måste man såklart ha på högsta volym annars känner man inte den coola effekten!  


Så gör som jag och lägg till den här på din spotify! 


Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Ovido - Quiz & Flashcards