FridayFreak

Alla inlägg under november 2012

Av Frida CuTe - 27 november 2012 17:20

Hello! Var hemma idag från skolan också. Får se om jag går imorgon, men det tror jag! Har haft en helvetes dag idag så har inte så stor blogglust. Hoppas ni har haft en bättre dag än jag iaf! XOOXO Hugs and Kisses!  

Av Frida CuTe - 26 november 2012 18:15

Bastuskrubb

Något jag gör jämt!
Passa på att skrubba kropp och ansikte efter bastun så får du ett extra effektivt resultat. Använd en kroppskrubb till kroppen som du sedan sköljer av i duschen. Ansiktet skrubbas försiktigt med en mjuk, fuktig handduk. Skölj av den gamla skrubbhuden och återfukta med ansiktskräm!


Bild 1


 Bäst för känslig hy
Leta efter produkter som innehåller ros och lavendel, de har en naturligt lugnande effekt.


Av Frida CuTe - 26 november 2012 14:34

Idag är jag hemma från skolan. Jag har blivit väldigt förkyld och jag har ont i huvudet. Så åt frukost idag sen somnade jag om. Har legat och sett på tv sen jag vaknade. Nu skall jag ta något att äta sen blir det att går ut för lite frisk luft. Men vädret är ju så tråkigt så kan ju säga att jag inte har så stor lust. 


Det här är vad jag gjorde imorse.  

Tumblr_me27z7mzxn1rljocyo1_500_large

Av Frida CuTe - 25 november 2012 15:00

..Att jag vill ta hål i ögonbrynet när jag har fyllt 15.

Josefine min äldsta syster har haft hål hål i sitt ögonbryn i ca 4 år

och Jessica min andra syster hade det bara i några månader. ^^ Har

alltid tyckt det har vart sjukt snyggt! Josefine Skulle byta piercing för några månader sedan

då hon råkade tappa självaste piercingen och då bestämde hon sig för att skita i det.

                                  Hon hade ju haft det ganska länge så hon orkade inte hålla på med det för tillfälle.

                                 Men hon kanske skall ta om hålet. Och samma hände Jessica. ^^ Haha!

Av Frida CuTe - 25 november 2012 11:37

Igår kväll låg jag och gråt till Björnbröder. Typ en av dom finaste filmerna i hela värden! Somnade runt halv ett, och nu har jag just vaknat och käkat frukost. Pepparkakor med mjölk! Nom nom.. ^^

 

Bild Google

Av Frida CuTe - 24 november 2012 20:15

Som alla säkert redan vet så åkte Malcolm ut ur X-factor igår. Jag fattar ingenting. Hur kunde han göra det? Han var ju en av dom bästa! Han skriver eget, och han gör tunga och fantastiska låt texter! Han kan sin grej helt enkelt. Och så är han snygg också vilket ger ett stort + i kanten. ^^ Iaf så hejar jag på Awa eller J.E.M nu. Så hoppas att någon utav dom tar hem det! 

Av Frida CuTe - 24 november 2012 17:14

Whoho, har äntligen fått lite glada nyheter. Min egna dator har ju vart pajj hur länge som helst, och har åkt in och ut på lagning, Men nu är det äntligen säkert..Jag skall få pengarna tillbaka så jag kan köpa en ny! :D Finaly! Men det blir att köpa en ny efter julen. Får in pengarna på kontot imorgon men jag väntar gärna till mellandagsrean! ;) Smart tjej! Funderar ännu på vilken data jag skall köpa? Är välldigt inne på en Acer. Är dom bra? Vad har ni för data? Kommentera!    

 

Av Frida CuTe - 24 november 2012 15:51

Ledsen för dålig uppdatering idag och igår men har vart upptagen. Igår efter plugget så drog jag med Matilda, och Emeline till ungdomsgården för godis och massa girl-talk. Spelade även air hockey med dom och hade verkligen en awesome time! ;)Idag hade jag lång sovmorgon och har sen jag vaknat, legat och sett bl.a "Pelle svanslös" julkalender och ser nu "Mysteriet på Greveholm". Dom bästa julkalenderna igenom tiderna! Eller hur?! 


Haha i pelle svanslös så var jag jätte kär i Måns när jag var liten. ;)

Haha och i Mysteriet på Greveholm så var jag as kär i Jean! Har är ju gudomligt snygg! ;)

 

Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Ovido - Quiz & Flashcards