FridayFreak

Alla inlägg under november 2012

Av Frida CuTe - 10 november 2012 18:20

  Idag har jag vart vid kära farmor och farfar, med familjen på fika. Alltid lika mysigt att vara där.   

Och sen ända sedan vi kom hem därifrån har jag pluggat. Är snart klar inte så jätte mycket kvar så det känns as skönt!

Som tur är så har jag iaf min Ben and Jerrys som sällskap iaf jag tråkar ut mig, och behöver en liten sockerkick! ;)


Av Frida CuTe - 10 november 2012 15:30


   Snabbt volymfix: Vatten lyfter hårrötterna, så fukta dina fingrar och gnugga in i hårbotten för en snabb volymfix. 

 

  Din partyfrisyr håller allra bäst om du gör den på halvsmutsigt hår. Satsa på att tvätta håret dagen innan istället för samma dag.

 

  Din inpackning kommer att göra dubbel nytta om den får verka i ditt hår under en varm handduk.

 

  Tandborstknepet

Jobbiga och uppstickande småhårsstrån får du bukt med genom att spraya lite hårspray på en tandborste. Bosta försiktigt ner småhåren med den fuktiga tandborsten. Tada!

Av Frida CuTe - 10 november 2012 10:00

Hejsan! Blev knappt något bloggande igår i och med att jag inte hade ork helt enkelt. Jag chattade med kompisar, åt polly och hörde på musik på högsta volym hela kvällen. Så sorry! Idag blir det iaf att åka till farmor och farfar för att fika. Sen ännu mer pluggande helt enkelt. Har sjukt mycket läxor jag måste komma ikapp med så..Hoppas iaf ni får en bra dag! XOXO Hugs and Kisses!   

Av Frida CuTe - 9 november 2012 10:30

JAG VET...Att jag inte har lagt upp några bilder på vad jag har tecknar dem senaste månaderna, men jag har helt enkelt bara glömt bort det. Pluss, så är kameran värsta mongo nu så det går typ bara att ta 2 kort sen måste jag föra över dom till datorn, radera sen göra om. HAHA! Så ni fattar vad jobbigt? Men som sagt så skall jag fixa det snart! Så håll utkik efter mina teckningar för dom kommer snart upp här i bloggen! Tänkte iaf visa vad jag jag har fått för inspiration nu under dom senaste dagarna! 


                                                             Inspo från den fantastiska filmen Trassel!

Bilder ifrån Google.


      

Så har funderat på att teckna något liknande. Rapunzel är ju så sjukt fin! 





Av Frida CuTe - 8 november 2012 18:45



Prins Daniel, Göran Hägglund (© Scanpix)


Snyggingen ur Vampire Diaries, Ian Somerhalder och 'Gossip girl'-stjärnan Chace Crawford..

Hur lika kan man bli?! 

Prins Daniel, Göran Hägglund (© Scanpix)

Och det här då. Det är ju läskigt! Min favorit fotograf Bingo och 'Om sanningen ska fram'-sångaren Eric Amarillo

är också sjukt lika! :O


Prins Daniel, Göran Hägglund (© Scanpix)

Haha, dom här två tjejerna blandade jag alltid ihop när jag var mindre. Men Agnes Carlsson är ju trots allt svensk och

Leona Lewis är ju britisk! 

Prins Daniel, Göran Hägglund (© Scanpix)

Prins Carl Philip och Orlando Bloom är tydligen tvillingar! 

 

Prins Daniel, Göran Hägglund (© Scanpix) 

Katy Perry och Zooey Deschanel har bara inte samma ansiktsuttryck utan dom är också kända för deras lite udda humor! 

 

 

Av Frida CuTe - 8 november 2012 16:15

Okej nu är denna skoldag över. Har gått jätte bra, trots att jag är förkyld. Men imorgon är det fredag. Whioo! 

Skönt. Vet än, inte vad som händer denna helg men något hittar jag allt på. ;) Kan tyvärr inte göra "för mycket" om ni förstår vad jag menar. Har prov nästa vecka i NO så måste plugga in det sista som en galning! Hoppas iaf att ni har haft en bra dag. XOXO Hugs and Kisses!   

 

 

Av Frida CuTe - 8 november 2012 10:00

   


Detta satt jag just och klistrade ihop. Tänkte visa er vad jag har i min handväska under höst och vintertiden! 

Jag får torra händer och läppar så sjukt enkelt så handlotion och lipbalm är ett måste för mig! 

Sen är jag även sjukt rädd för maginfluensa osv så handsprit brukar också få åka med ner!

Och sen då en kräm för naglarna och nagelbanden, så även dom blir friska och mjuka!  


 Har ni något speciellt i eran väska?




Av Frida CuTe - 7 november 2012 23:01

   


Här över ser ni 3 snygga, men också söta tröjor som jag just hittade på nätet! Vad tycker ni? Jag tycker dom är ganska gulliga, lite kawaii-style över det hela! ^^ Ni som också är intresserade kan ju iaf gå in HÄR för att titta närmare på dom och se priserna!     

Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Ovido - Quiz & Flashcards