FridayFreak

Alla inlägg under november 2012

Av Frida CuTe - 7 november 2012 11:53

Hejsan sötnötar. Blev att vara hemma idag med. Min hals verkar så otroligt så får ligga och knarka halstabletter. Inte okey! Iaf så blir det en chill dag idag med. Finns ju inte så mycket mer att göra när man är sjuk, right? ^^ 

Hoppas iaf att ni har en bra dag! XOXO Hugs and Kisses!   

 

Av Frida CuTe - 6 november 2012 19:05

 


Dessa 5 heta toppar kostar bara 99 kr st och alla är ifrån Gina. Vil ha, vill ha, vill ha!

Av Frida CuTe - 6 november 2012 19:00

Kollade just in H&Ms- online butik, och jisses vad underbara grejer dom har fått in! Har klippt ihop ett väldigt fult (haha!) och snabbt collage om vad jag vill ha därifrån just nu! 

  


 


Omg kolla in jeansen! Hur heta?! 

Av Frida CuTe - 6 november 2012 13:35

Imorse gick jag upp gjorde mig i ordning precis som vanligt, men 10 min innan jag skulle gå så bestämde jag mig för att vara hemma idag. Är så sjukt förkyld så jag vet att jag gjorde rätt stanna hemma. Iaf så har jag legat inne på brosans rum hela dagen. Han har fixat boxer till han tv så har legat helt död, och sett på barnprogram. Haha! ;) 

Nu blir det att käka kokosbollar och se solsidan! XOXO Hugs and Kisses!    

 

Av Frida CuTe - 5 november 2012 19:00

Åh gud! Fick just ett otroligt begär efter Ben and Jerry's! Guud vad gott det skulle va med en Half baked här nu, att mumsa på! Haha! ^^ Åhh.... Men men, jag får nöja mig med varm oboy ikväll. För det första så kan jag inte ta mig till affären nu och för det andra så skulle jag aldrig orka att ta mig upp ur den mysiga mjuka soffan för att gå ut i det tråkiga vädret. Haha nej, jag får helt enkelt vänta tills imorgon. Om jag då ännu kommer vara sugen de vill säga.



                                                      Weird inlägg men...Haha ;)   

Av Frida CuTe - 5 november 2012 17:00

Måndagen avklarad- skönt! När jag kom hem från plugget blev det direkt att hoppa i ett par andra skor sedan gå ut med Rockan. Och skall nu strax ta något att äta. Är döhungrig. Borde träna ikväll men orkar inte. Är helt slut. Så jag tror jag kryper ner i sängen med varm oboy istället. ^^ Haha hoppas att ni har haft en bra dag iaf! XOXO Hugs and Kisses!

 

Bild ifrån Google.   

 

 

Av Frida CuTe - 4 november 2012 16:00

Jag har blivit helt kär i den här toppen ifrån Gina Tricot! Hur snygg är inte den?! Kanske värd att beställa hem..Kostar bara 149;-!   

'

Klicka HÄÄR för att komma direkt till prodrukten!

   


Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Skapa flashcards