FridayFreak

Alla inlägg under november 2012

Av Frida CuTe - 2 november 2012 19:16

Hello! I skrivande stund sitter jag hemma hos Matilda med fett mycket godis. Drog med henne hem efter skolan som planerat. Då fixade vi tacos (mums!  ) och nu sitter vi här på hennes rum och garvar arslet av oss. Haha ;) Fått en liten sockerkick tror jag! ^^ Iaf så har vi jätte kul och jag hoppas ni också har det! Nu blir det mera godis och sen nog en haj-film! (skräckfilm om hajar!) 

 

Bjuder på några fjant-bilder på mig och Matilda. Vi har b.la jorgubbs choklad, skumtomtar, coca coola, lösvikt, annan choklad och taco chips! Haha! Sa ju att vi var feta ;)

   

Av Frida CuTe - 2 november 2012 10:00

Hejsan! Idag är det äntligen fredag! Whoop whoop! Efter plugget blir det att dra med hem till finaste Matilda för att se skräckis och käka massor av godis såklart! Har ju vart/är halloween så måste ju passa på att bli lite skrämda nu! ;) Skall dock inte sova över. Skall med syster och fixa lite grejer tidigt imorgon bitti så det går tyvärr inte. Men jag kommer nog inte åka hem förens sent iaf. ^^ 


Hoppas ni får en lika bra fredag som jag! Kanske blir lite uppdatering hemma hos Matte sen idag, men tror inte det. I sånna fall så bloggar jag imorgon! 

    

 

Bild från Google..

Av Frida CuTe - 1 november 2012 17:15

Dagen har vart super idag med! Har inte vart en vanlig dag, har nämligen hängt runt brandstationen halva dagen. Har pratat om bränder, och grejer exakt hela dagen idag. Brandmän var vid oss i skolan och informerade oss lite och vi har diskuterat hur man gör när en brand uppstår  Sen fick vi då, gå till brandstationen för att ta på oss brandkläderna sedan göra massor av övningar. Bl.a släcka en eld med brandsläckare, släcka en docka som brann med brandfilt och massa annat! Har vart super kul helt enkelt! :D 

 

Här kan ni se en rolig bild på mig och fina Matilda som fjantade oss inför hennes iphone-kamera. Ni kan gärna gå in på hennes blogg HÄR!

Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Ovido - Quiz & Flashcards