FridayFreak

Alla inlägg under december 2012

Av Frida CuTe - 20 december 2012 21:43

Äntligen så har vi fått lov. Gud så skönt! Dagen har typ vart den bästa på sjukt länge. Haft så otroligt kul med alla kompisar och ätit massa med gott. Efter skolan så drog jag med hela familjen (förutom Josefine) för att julhandla. Fyndade lite saker som jag behövde och så. Nu sitter vi här vid Josefine och pratar lite. Imorgon händer inte ett skit. Skall sova som en gris. Haha, men kanske blir att åka och handla lite mer julgrejer. Haha får se helt enkelt! Hoppas ni har haft det bra.

XOXO

  


Av Frida CuTe - 19 december 2012 18:16

Guud imorgon slutar man skolan. Vad skönt! Går inte att beskriva. Just nu ligger jag hemma vid systers lägenhet och ser julkalenden. Mysigt. Har inget mer att säga för tillfället, så åter kommer senare! 💋

Av Frida CuTe - 19 december 2012 10:15

Okej som rubriken lyder, så har jag uppdaterat min Tumblr igen! Så ta er gärna en titt så hittar ni lite nica ögongodis! ;) Klicka HÄR för att komma till min Tumblr på en gång! :)


Page_154233474_large

Av Frida CuTe - 18 december 2012 19:52

Gud sitter just nu här i soffan och storgråter. Fina syster ringde alldeles nyss för att prata lite och hon läste upp värdens finaste dikt för mig.   Gud så mycket jag tänkte på mina finaste bästaste vän Rocky och Tindra! 


Här kommer den:

Hundens budord (läs och tänk...)


Jag lever i ungefär 15 år.


Varje gång du lämnar mig, betyder sorg för mig.


Ge mig tid att förstå vad du begär av mig. Gör mig lycklig, du er hela mitt liv.

Var inte arg på mig länge åt gången och lås inte in mig som straff.


Du har ditt arbete, dina vänner, dina nöjen. Jag har bara dig.


Tala med mig fastän jag inte förstår orden; jag blir glad bara över att höra din röst.


Kom ihåg att jag aldrig kan glömma hur du är mot mig.


Innan du slår mig, kom ihåg att mina tänder kan krossa din hand,
men jag använder inte min styrka mot dig.


När du blir irriterad på mig för att du har mycket att göra,
så tänk på att jag kanske är sjuk, har ont i magen, är trött eller deppig.


Ta hand om mig när jag blir gammal; kom ihåg, du blir ocså gammal.


Var hos mig när jag har det svårt, allt blir lättare bara jag har dig.


Jag älskar dig. 


Din hund.




Finaste Rocky och Tindra <3

 

Av Frida CuTe - 18 december 2012 18:15

Blir såklart Bangarang med skrillex. Hur grym är den inte?! ;)

Av Frida CuTe - 18 december 2012 16:56

Hola! Gick till skolan idag trots mitt illamående. Klarade av dagen och hade kul som alltid. :) Nu blir det att krypa ner i sängen och slå på en film, samtidigt som jag skall föröska att göra klart min engelska uppgift! Kram. 

Av Frida CuTe - 17 december 2012 22:30

Anledningen till varför jag inte bloggade något idag var för att jag har vart hemma. Mådde sjukt illa imorse och igår natt så vågade inte sätta mig på skolbussen. Kan dock få i mig mat vilket är bra. Imorgon vet jag inte hur det blir med skolan, Får se om jag orkar gå helt enkelt. Hoppas ni har haft det bättre än mig!


Något som får en på bättre humör iaf!   

21 jumpstreet. 

Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Ovido - Quiz & Flashcards