FridayFreak

Alla inlägg under december 2012

Av Frida CuTe - 8 december 2012 17:24

  idag har jag hunnit se film, och baka chokladbollar till julafton. Precis som det var planerat. (: 

Gjorde ca 70 chokladbollar, och fler skall det bli! Ja, fler skall jag baka! Men inte idag. Hallå, julen handlar ju bara om mat och sötsaker? Ingen ide att hålla igen nu naj! ;) Haha, ha det gött! 

 

Av Frida CuTe - 7 december 2012 19:08

Sitter just nu och kollar lite på enkla recept till chokladbollar inför morgondagens julbak!  Finns ju så mycket sött att pynta dem med också. Som gulliga silverkular, strössel, strössel-hjärtan mm! Får se vad det blir hel enkelt! Snart blir det tacos med syster och mamma, sen X-factor!

Av Frida CuTe - 7 december 2012 14:44

Jag kan inte säga mer än att jag är så sjukt lycklig, glad och helt lättad över att det är helg nu. Haha! ;) Äntligen är den här långa veckan över. Och fast jag har haft en förjävlig förkylning i nästan 4 långa dagar nu så har jag släpat mig själv till skolan. Har överlevt p.g.a mina fina vänner och massa med juleskum! ^^   

I helgen blir det att baka chokladbollar till jul, och mysa hemma! Skall även fira min underbara syster Josefine, nu på lördag som fyllde 21 igår! Grattis i efterskott!   


59813501271164724_gjq9tkyx_c_large

Av Frida CuTe - 6 december 2012 18:15

Kommer ni ihåg inlägget jag skrev för ett tag sen? Jag tipsade om vilken produkt jag använder för mitt ansikte!

Jag använder den oranga Netrugena. Men nu har jag prövat Netrugena pink graefruit!

 

 Den är verkligen super, och den är ungefär samma pris som den oranga, alltså ca 69 kr. Jag använder fört scruben (den ni ser över) sen sköljer jag av med ljummet vatten och tar sedan creame wash. 



Så rekomenderar även denna! Har andvänt den nu ca 3 gånger och har märkt lite framsteg. Men för att du verkligen skall bli av med dina finnar och porlmaskar så måste du använda den här varje dag i ca 3 veckor. Så får skärpa mig nu, så min hud blir som förut.   

Av Frida CuTe - 6 december 2012 13:58

  ! Idag gick jag bara halva dagen. Kom till skola hade ca 2 lektioner sen lunch. Åkte sen hem eftersom vi hade idrott och kan inte vara med eftersom jag är så läskigt förkyld. Haha, så fina mamma kom och hämtade mig.   Nu sitter jag och.....Haha ni har väll redan listat ut det...Pluggar som vanligt Men snart är min So uppgift äntligen klar och då kan man andas ut! Ha en fin dag hörni!   


Av Frida CuTe - 6 december 2012 13:30

Ni har inte glömt att checka in min Tumblr va? Har uppdaterat med massor av fina ögongodis ifrån b.la Weheart.it! Så kolla in vetja! ^^   


Klicka på bilden för att komma till min Tumblr!




Av Frida CuTe - 5 december 2012 20:00

dog lite smått när jag såg dessa nitarmband ifrån Gina tricot idag. Visst är dom bara för snygga?! Gud vad jag vill ha dom! Och snygga färger att blanda med, elelr hur? :) Tänker dock inte beställa hem dom. :( Dem kostar 249:- och det är inte något jag betalar för smycken. Men dom kanske går ner på rea snart och då är jag först där att beställa hem dom! Moahah! ;)

Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Skapa flashcards