FridayFreak

Alla inlägg under december 2012

:)

Av Frida CuTe - 5 december 2012 16:15

Hejsan sötnosar! Dagen har gått fint. Otroligt jobbig bara i och med att jag är sjukt förkyld, men men.

Nu blir det plugg (som vanligt) och en kopp varm choklad för halsen. Mumma. ;)

Av Frida CuTe - 4 december 2012 16:30

Av Frida CuTe - 4 december 2012 09:59

Dålig uppdatering i know, men har gått och blivit förkyld igen. :( Näsan rinner, halsen bränner och har ständig huvudverk. Kul! Men jag pallrade mig till skolan idag iaf. Får ångest om jag skall vara hemma igen. Haha! Har iaf överlevt den första lektonen nu-musik. Har rast några minuter till sen musik igen. Hoppas iaf att mina läsare inte är lika sjuka som jag. :)


:)

Av Frida CuTe - 2 december 2012 13:50

     Vaknade med en fruktansvärt halsont i morse, så har legat och sett Sex and the City och druckit varm choklad ända fram tills nu. Idag vet jag inte riktigt vad som händer! Men det får vi helt enkelt se senare. Hoppas ni får en bra dag, XOXO 

Av Frida CuTe - 1 december 2012 19:50

Som ni kanske har märkt här på bloggen så har jag verkligen haft noll träningsinspiration dem senaste veckorna. 

Vet inte riktigt varför men antar att det är för att julen närmar sig och allt? Blir så himla lat då, och vill bara gå runt och käka pepparkakor och juleskum hela dagarna. Haha! ;) Men tänkte försöka hitta tillbaka till inspeartionen och skall ändå vara lite schysst och lägga upp några nica bilder åt er! XOXO Hugs and Kisses!  

                                                                                                                       

 

:)

Av Frida CuTe - 1 december 2012 18:15

                                                                                                         


Ville bara droppa in för att önska alla mina läsare en trevlig lördagskväll! Jag sitter här med syster och ser Sex and the City och snart skall vi käka. Senare kväll blir det mera gott, och checka kvällens avsnitt av så mycket bättre!   


Av Frida CuTe - 1 december 2012 15:43

 

Som ni kanske ser så håller jag just nu och plugar lite SO. Känns om om det är det enda jag gör nu om dagarna. 

Pluggar. Haha! Men, det måste ju göras. Lite senare blir det tacos sen mys framför tv:n!

  

  

Av Frida CuTe - 1 december 2012 13:06

Ingen update igår men hade inte tid. Hade annat för mig..;) 


Idag är det första december Whiho! Och det har redan kommit as mycket snö. Har redan hunnit springa runt i hela huset med kameran utanför fönstren och tagit kort. Haha. ^^ Men dom får ni se senare! Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske blir det att åka upp till syster för julbak och pyssel, eller bara stanna hemma med dom andra och käka tacos. Får se helt enkelt!   

422281184548093_ivr7j4sl_c_large

577833_420516474681272_2005680716_n_large

Bilder från We  it

Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Skapa flashcards