FridayFreak

Alla inlägg under januari 2013

Av Frida CuTe - 12 januari 2013 10:45

Har suttit och kollat in lite målargrejer på nätet nu. Har verkligen inga penslar, papper eller pennor kvar nu. Inte ens skiss papper! Panik. Njöt extra igår på bildlektionen, för det var ganska länge sedan jag tecknade nu. Så kollar runt lite vad det är jag skall klicka hem. Eller så köper jag grejer nästa gång jag är inne i stan. Det här är iaf det jag har kollat in: 


 

Målarlåda: 18 st. 12 ml oljefärgtuber 

3 st. penslar 
3 st. målarknivar 
Träpalett 
Pannå 
Kilram med duk 
Trälåda med handtag 

Fältstaffli SangFältstaffli

Av Frida CuTe - 11 januari 2013 22:45

Min kväll har än så länge bestått av pizza choklad och "hur många lingon finns det i världen" men mamma.   

Nu blir det att kura ihop sig i soffan och se film med Jonny Depp. Vilken vet jag inte än...Godnatt! 

Av Frida CuTe - 11 januari 2013 18:30

Kan vara en av dom godaste chokladkakorna!   Så efter har vart utan godis på välldigt länge (ett av mina nyårslöften var ju att tagga ner på sötsaker) Så skall jag nu käka denna godingen. ;)   Har även vart utan läsk t.o.m ännu längre så skall bli gott med en burkläsk. ^^ 

Av Frida CuTe - 11 januari 2013 17:02



* Att det är fredag

* att jag har bra film på datan.

*att jag och mamma blir hemma själva ikväll, med god mat   

*att svenska Hollywoodfruar har börjat igen! 


*Första veckan har just passerat och jag har redan mycket plugg över helgen

* Att fina Rocky inte är här :(

 

* Att jag kanske måste till vårdcentralen eller doktorn snart ._. (är fett rädd för sjukhus)

Av Frida CuTe - 11 januari 2013 14:45

Är ni trötta på att stampa här på jorden och bara gå i skolan varje dag? Du kanske vill göra något annat för en gångs skull? Då kanske det här intresserar dig! ;)



Av Frida CuTe - 11 januari 2013 14:30

Fina Matilda som käkar sin choklad ;)

Av Frida CuTe - 10 januari 2013 19:45

Hejsan!! Jag undrar hur gammal du är?? Och vad du har för dator...:)

Jag är 14 år, och just nu har jag ingen egne dator. Min har pajjat, men skall faktiskt beställa en ny om någon dag nu. Gud så skönt! :)


Favvofärg? Är du singel? om inte, ii så fall vad heter din pojkvän?

Åh så svårt!! Hmm, måste nog ändå säga svart för det kan man blanda med alla färger. Japp, jag är singel.


Gillar du din skolan? (konstig fåga men men :P) går du på dansskola?

jag HATAR min skola. Men kompisarna gör att allting blir roligt, så jag står ut. ;) Nej jag går inte på dansskola men har funderat på att börja!

 

1. Vad e de bästa du vet? 2. Tkr du jag är en bra kompis? 3. Skulle du vilja ändra nånting på ditt liv? Isf vad? 4. Kan du gangmanstyle dansen? Kram


Det bästa jag vet...Min familj, vänner, sjunga, lyssna på musik och spela teater! Jodå, du är en jätte bra kompis!   Jag skulle vilja ändra en massa i mitt liv! Haha jag är värdelös på gangmanstyle dansen! ;)


Vad tycker du om att christina aguilera har gått upp i vikt? Är britney spears ännu din idol? Även typ vid 2007/2008 när hon rakade av håret? Det sägs ju att hon har slått sina barn

 

Tycker det är as bra att många kändisar (bl.a Christina) viktvägrar. Dom får ju äta och se ut som dom vill! Det är ju deras kroppar. Yes Britney är ännu min idol, och har vart sen jag var liten. Om hon nog slog sina barn och det faktiskt stämde så är hon ju i så fall pantad. Men antar att vi aldrig får veta den riktiga sanningen.


Vad har du för klädsstil? På din header så ser du ut som om du gillar mycket svart och nitar. Är det så du klär dig i vanliga fall?

 

Jag har såå blandad klädstil. Tar på mig det jag tycker är snyggt helt enkelt.  Nej jag klär mig inte så mycket i nitar i vanliga fall, men så fort jag ser ett plagg med nitar på så köper jag det! 


Har du kille? Vad skulle du gjort om han var otrogne mot dig. Skulle du ändå va med han?

Nej jag har ingen kille, om han skulle vara otrogen mot mig så skulle jag spotta han i ansiktet och be honom att  dra åt helvetet.


Varför tar du aldrig bil der själv? Och dina headers är ju bara slarvigt gjorda & du har definitivt inte tagit bilderna själv?


Jag är inte så 'typisk' som andra tjejer, Jag tycker inte det är så kul att fota. Sen krånglar mitt minne till kameran, och jag är alltid för lat för att fixa med bilder, föra över dom till datorn osv. Alla bilder på min header kommer direkt ifrån weheartit.com det är ju meningen att dom skall representera vad min blogg står för och, vad den kommer att handla om. Lite slrving är den kanske men jag gillar den! 


Har du instagram? :)

Nope, jag har inte instagram. Men twitter har jag ;) 


Vad vill du bli när du blir stor och var vill du bo? 

Jag vill bli skådespelerska och stå framför kameran. Det har jag velat ända sedan jag var liten och det är det jag tänker satsa på! Jag vill bo i U.S.A och sköta mitt jobb därifrån. Vara i amerikanska filmer liksom. Haha jag vet att det låter som värsta galna fantasin och det aldrig kommer att hända, men det kommer det. Och man verkligen vill något so bad, så skall man satsa på det.   



Så det var alla frågor för den här gången och jag hoppas att ni är nöjda med svaren! :)

Av Frida CuTe - 9 januari 2013 20:16

Har vart lite låg uppdatering dom senaste dagarna nu, men har ju haft mina orsaker. Dessutom har jag ingen insperation för tillfället? Blä, vad jobbigt. Men den kommer väll tillbaks så småning om! Iaf tänkte jag bara berätta att imorgon kommer svaren ifrån frågestunden att vara här på bloggen i ett inlägg! Så checka då! :) XOXO

 

Aaaw värdens gulligaste och random bild ifrån min tumblr! 

Tumblr_mgdc4bjdna1rwlmgdo1_1280_large

Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Ovido - Quiz & Flashcards