FridayFreak

Alla inlägg under januari 2013

Av Frida CuTe - 2 januari 2013 14:24

Ja som jag berättade, i förgår skulle jag till min fina vän Emeline och fira nyår med henne, Matilda & Vilma. Super kul hade vi och det var den bästa nyåren på länge. Kvällen bestod av film, godis, pizza och skratt. Gud så kul! Idag händer inget speciellt. Skall softa vid tv:n sen blir det väll att städa rummet lite smått. XOXO

 

Nu är jag så dum och lat så jag tar en bild ifrån Matildas blogg. Så kolla in hennes HÄR!

Av Frida CuTe - 2 januari 2013 10:45

Kände att det var väldigt länge sedan jag uppdaterade denna kategori! Så här kommer några sköna citat&bilder. Föresten så kommer det ett inlägg lite senare där jag kommer berätta om min nyår! 


quotes on happiness


Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Skapa flashcards