FridayFreak

Alla inlägg under februari 2013

Av Frida CuTe - 3 februari 2013 10:45

Tänkte börja denna söndag med att svara på en liten fråga som kom upp i bloggen för några dagarn sedan!

_______________________________________________________________________________________

 

Hej på din header har du ett par jätte snygga dödskalle byxor och ett jätte fint färgglatt armband med ett peacemärke på,så jag undrar var har du hittat dem för att jag skulle väldigt gärnaa vilja köpa dem! :)p.s bra blogg!!:)

 

Svar; Tack så mycket! Dödskalle byxorna är verkligen dödsnygga! Håller helt klart med dig, som finns att köpa HÄR 

Armbandet dock, hittade jag på Weheartit.com så set vet jag tyvärr inte var man kan köpa det! 

 


Av Frida CuTe - 2 februari 2013 23:38

Igår spenderade jag min fredag med mamma och syster med tv tittande och pizza. En lugn och mysig kväll. Denna lördag blev dock allt lite livligare! Firade älskade brosan   som har fyllt år tidigare i veckan, så släkten har vart här. Dem åkte faktiskt hem alldeles nyss. Mycket skratt och tårta bestod kvällen av, och nu blir det att kasta sig på soffan och se film!

Hoppas ni har haft en lika bra lördag som jag! XOXO 

 

Av Frida CuTe - 1 februari 2013 10:00

 

 

Åh! Är det bara jag som längtar som en gaaaalning tillMaria och Mindys best friends forever show? Dom två bästisarna kommer ju resa hit till Sverige tydligen och göra en massa crazy shit! ;) Så som jag har förstått det iaf.


Det börjar ju  tisdag 5 februari kl 21.00 Så är det någon mer än jag som skall se den?   

 

Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Ovido - Quiz & Flashcards