FridayFreak

Alla inlägg under mars 2013

Av Frida CuTe - 4 mars 2013 18:30

Rihanna

Kim Kardashian (© REX)




Heidi Klum

Kim Kardashian (© REX)


Madonna

Kim Kardashian (© REX)

Kim Kardashian (© REX)


Jennifer Garner

Kim Kardashian (© REX)








Av Frida CuTe - 4 mars 2013 17:24

  ! Första skoldagen avklarad efter lovet. Har rullat på läskigt fort faktiskt. Skönt det. :) Är ganska glad eftersom vi går bara tre veckor nu sen har vi lov igen. Gud så skönt!   Bakade kladdkaka när jag kom hem och nu blir det att käka varma mackor. Inte mycket met som händer ikväll nej. Vad skall ni göra?     


 

Av Frida CuTe - 3 mars 2013 19:43

Av Frida CuTe - 3 mars 2013 16:49

Vart en välldigt ja..Galen lördag igår, om man säger så. ;) Haha men kul har man haft! Har inte gjort mycket idag dock. Käkat kladdkaka och chips, och suttit och grubbla med söndagsångesten i mig. Imorgon börjar skolan igen. Saknar mina kompisar fett mycket, men skulle inte utan tvekan tacka nej till en veckas lov till. Jaja, måste ju tillbaka till skolan någon gång! Hoppas ni har det bra?   


 

Bild ifrån Google.

Av Frida CuTe - 2 mars 2013 22:08

Sitter just nu och kollar på "kungarna av tylösand" hur kul som helst! ;) Har även kollat när syrran har startat en blogg så nu har Josefine också en "öppen dagbok" här på nätet. Så om ni vill kolla in hennes kan ni klicka HÄR!   


Av Frida CuTe - 2 mars 2013 12:40

  ! Sitter och kolla på tv just nu och skall väll snart få i mig en klok frukost. Vaknade vid ca halv 11 idag trots att jag somnade kvart över 5...Men är ganska utvilad idag ändå. Har ju sovit så jäkla mycket hela lovet! Snart kommer systrarna och mamma hem och då blir det att käka lite godis och bara softa. Syrrans kompis kommer även hem här idag så det skall bli kul att få träffa henne!      


Föresten har ni sett min systers fina hårförlängningar? :)

Haha hon vet inte om att jag bloggar om henne nu, men måste bara visa er! Det blev då fint! :D

Av Frida CuTe - 2 mars 2013 00:33

Guud, känner att jag har vart lite seg på att uppdatera dem senaste dagarna men har faktiskt inte haft någon blogglust alls. Men det blir väll så när man äntligen fått lov och allting. Vill bara sova och har kul!    I skrivande stund så har ju klockan gått förbi 00 slaget för ca 30 minuter sedan. Men är ännu vaken, delvis för att jag fixar lite här vid dator och delvis för att jag verkligen inte är trött ännu. Man vänder ju på dygnet totalt! Nu blir det att se på lite "Jockiboi och hans vänner show"


 Hur snygg får man va?

Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Ovido - Quiz & Flashcards