FridayFreak

Alla inlägg under mars 2013

Av Frida CuTe - 31 mars 2013 23:27

Sitter just nu nere själv i tv rummet och ser 'bröllpsduellen'. Mår verkligen inte bra nu efter all påskmust och mat man har tryckigt i sig dem senaste dagarna. Känns som om jag skall sprängas och spy på samma gång. Haha   

Haha nej imorgon blir det att gå upp ca 8:30 för att ta en härlig morgonrunda med mamma.   Antar att de blir fyra till 6 kilometer vi kommer gå. Skall bli skönt att få komma ut och röra på sig igen i friska luften. Så var berädda för imorgn på bloggen kommer nog lite träningsinsperation!   



<3

Av Frida CuTe - 31 mars 2013 22:04

Hejsan bloggen! Dålig uppdatering dom senaste dagarna med det har ju vart påsk! 

Ikväll har jag ägnat min tid åt att städa och sortera hela mitt rum. Så nu är det skinade rent och nu har jag koll på vart jag har alla saker , vilket känns skönt. Har tändat mina doftljus och kom just ur badet. Har haft ansiktsmask, hårinpackning mm, så gud vad avkopplande det var. Nu sitter jag och skriver med fina syster Josefine.   


Jag och fina syster. Ignorera mitt face. Haha! 

ASK

Av Frida CuTe - 29 mars 2013 16:16

 Ni har inte glömt att ni kan fråga mig anonyma frågor om vad som helst på ask.fm/Ufrida va? Om ni inte har ställt några ännu så gå in HÄÄR! Lovar att svara!   


 

Av Frida CuTe - 29 mars 2013 13:21

Glad påsk bloggen! Kan inte fatta vad 2013 har gått så fort! Det är liksom redan påsk! Haha. Idag blir det en massa god mat, mys och let's dance på tv ikväll. Men just nu skall jag äta frukost för har inte gjort det ännu och sen kanske träna lite? Får se...Blir ju så jäkla träningssugen när jag hör musik, speciellt när jag hör den här låten just nu:



Love kesha   

 

Av Frida CuTe - 28 mars 2013 20:29

Inte mycket uppdatering idag, men har inte haft blogglust helt enkelt. Har legat vid datorn och sett skräckfilm, sen legat vid tv:n och sett komedi film. Haha! Nu är jag ganska trött fast klockan bara är halv nio. Kan ju bero på att jag blev väckt vid typ kvart i nio imorse. Haha! Nu blir det att se film med familjen med god mat! XOXO

 

//Bjuder på lite tränings-insperation//


Pic_5151f813ddf2b33ed87419d7_large

Av Frida CuTe - 28 mars 2013 09:45

Uppe tidigt idag p.g.a att mamma väckte mig. Men är väll lika bra att vakna tidgit för då hinner man mer! Sitter iaf nu och chattar med andra morgonpigga personer, och snart blir det väll frukost.

 

     

Av Frida CuTe - 27 mars 2013 13:12

Hola! Sov till halv tolv idag. Bheövdes verkligen eftersom jag inte lyckades somna förens 3 igår natt..Vet inte varför, var verkligen super trött men kunde inte sova...? Gick då upp tog på mig träningkläderna och gick ut på en timmes promenad med mamma och fina Rocky.   Fyra kilometer blev det. Nu tänkte jag äta en sen frukost sen kanske ta kort på mina kläder som jag köpte igår?




Tumblr_mk62mholda1rcq4v2o1_400_large

Av Frida CuTe - 26 mars 2013 23:17

Hejsan bloggisen! Idag har jag varit i stan med fina Matilda som planerat! Tog 11:50 bussen in och åkte hem vid ca halv fem med syster som mötade upp mig. Hade kul och hittade allt jag behövde, det vill säga; minneskort till kameran, jeans, munkjacka, Netrugena scrub & mask, och skor! Sen åkte jag och syster vidare till Josefine och har spenderat kvällen där. Även brosan kom upp ett tag. Beställde pizza och kollade på film blev det.   Nu är jag välldigt trött så det får bli att gå in på rummet och kolla film. Hoppas ni har det bra! XOXO    

 

// bild weheartit.com//

 

733751_355889594516733_1321583422_n_large

Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Skapa flashcards