FridayFreak

Alla inlägg under november 2012

Av Frida CuTe - 29 november 2012 16:51

Hejsan! Denna skoldag har vart jätte bra, och lektionerna har gått förundrans värt bra och fort! PÅ NO:n experimenterade vi också med olika syror, baser och sånt där så här nedanför visar jag några mobilbilder på våra experiment! 

COOL FÄRG VA?

     

Nu blir det att plugga sen ikväll kommer mormor och morfar samt några andra för att fira Mamma! Fina syster och Hako kommer också hem.     

Av Frida CuTe - 29 november 2012 10:00

 Denna  söta lilla beautybox köpte jag till mamma på hennes födelsedag! Mina syskon köpte massa fina grejer till henne som vi kan ha i vårt ny renoverade vardagsrum så då bestämde jag mig för att köpa något mamma kunde använda efter hon har satt alla grejer på plats! ^^ Hon älskar ju att pyssla och grejer, så hon fick en fin ljuslykta att hänga på väggen och massa annat! Dock tänker jag bara visa bild på den jag köpte och det var då den här:




Den innehåller bodyboutter, hudlotion och massa mer väldoftande grejer! Köpte den på Lindex.

 

 

Av Frida CuTe - 29 november 2012 09:15

Tycker vi startar den här torsdagen med lite självförtroende-pepp! Hoppas verkligen att alla mina läsare, läser alla dom är bilderna, och verkligen tar åt sig...  

 

Av Frida CuTe - 28 november 2012 20:10

Tjenna snyggingar! Har just käkat en sen middag med la familj, och nu sitter jag ihopkuren i min säng, med täcket runt om mig. Har även slått på solsidan som rullar på datorn. Mys! Hoppas ni också har en bra onsdags kväll!   


Bild: Google 


Av Frida CuTe - 28 november 2012 18:45

När dom här höga Conversen kom ut, så trodde jag att jag skulle gilla dom, men det visade sig att jag tyckte dom var sjukt fula. Haha! ;) Nej asså jag vet inte varför jag inte fastnade för dom. Men för er som gillar dom kan iaf köpa i hur många olika färger som helst ifrån den här sidan:www.maxstarstore.com.

Dom har b.la annat dessa:


Maxstar CN9 8 Holes Zipper Double Platform Sneakers Pink image5

Maxstar C50 7-Holes Printed Platform Sneakers Pink image1

Maxstar C50 7-Holes Fluorescence Platform Sneakers Green image8


Så som sagt gå in HÄR för att kolla på flera exemplar! :)

Av Frida CuTe - 28 november 2012 16:15

Dagen har vart super idag. Haft otroligt roligt! (som nästan varje dag, haha!) Har dock lite press på mig av skolan! Lärarna har redan liksom börjat prata om gymnasiet och vilken linje man skall välja. Autch! ;) Haha! 


Men nu över till något helt annat. Min älskade mamma fyller år idag, så jag vill bara önska henne ett stort fett grattis! Jag vet inte vad jag skulle gjort om hon inte fanns hos mig. Hon är min bästa vän och jag älskar henne och min familj över allt annat i denna värld!   Grattis!   

 

Av Frida CuTe - 28 november 2012 08:15

Good morning sunshines! Idag är det onsdag (för er som inte visste det) och idag skall jag till skolan! Vilket förklarar det tidiga bloggandet...Jag är verkligen sjukt trött och just den här veckan har jag vart allmänt förkyld och skoltrött. Så nu längtar jag bara till julen! Åh! ^^ Haha, men den är ju ganska nära trots allt! Iaf så hoppas jag att ni får en fin dag!

  

Av Frida CuTe - 27 november 2012 19:45

Har ni sett den nya serien "torka aldrig tårar utan handskar?" Alla älskar verkligen svts nya serie! Över allt på nätet, bloggar hemsidor och sånt skriver folk hur bra dom tycker den är. Men jag tycker helt tvärt om! Den är hemsk O.o får sjukt dåliga vibbar av programmet och den är bara hemsk. Är det ingen som känner likadant som mig? Skådespelerskorna är ju hur bra som helst och dom spelar ju så sjukt gulligt ihop men...Nja, vem vet jag kanske ändrar mig? Har bara sett 2 avsnitt än så länge så det gör ju ingen rättvisa mot programmet. 


Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Skapa flashcards